Followers

Saturday 4 February 2012

bengang

Selamat petang korang , kali nieyh entri aku nak cakap pasal 3 ekor BUDAK BAJET HOT . dorang nieyh same kelas dengan aku then duduk belakang aku pulak . time belaja memekak . BUDAK BAJET HOT nieyh suke sangat mengumpat orang termasuk lahh aku . aku tak tahu lahh bile dorang nak insaf time ade lelaki meesti tergedik2 kalau korang tengok mesti menyampah gile rase nak sepak jela .


3 ekor BUDAK BAJET HOT touh bukan cantik pun  gemuk pendek , gigi palsu , rambut macam hafiz , haha :D aku bukan nak kutuk die tapi memang betul punn . dorang cakap die yang paling glamour dekat sekolah , aku tak heran langsug kudd . kalau glamour jadi budak pandai baru aku jelous . 


Lepas touh , dorang ade kate kawan2 aku termasuk aku sendiri budak kampung , aku kesah pulak ? korang punn same jugak baru turun KL dah berlagak . pergi lahh KOREA , INDIA , PARIS baru boleh berlagak dengan aku . nasib baek cuti 2 hari kalau tak aku dah menghadap muke kau touh :p


Harap korang insaf lahh sebelum korang mati nanti ea . jage mulut touh ramai dah korang buat orang sakit hati . jujur aku cakap aku takan pernah maafkan korang ape yang korang pernah buat aku dengan kawan2 aku selama nieyh korang suka sangat sakitkan hati kami sampai ade yang menangis . sekian -,-

Suke LIKE , tak SUKA kesah pulak aku !!

No comments:

Post a Comment