Followers

Thursday 17 November 2011

masa silam

hye :) , hari nieyh nk ckp pasal masa silam lh , boleh kan if tk boleh ade aku kesah ke ? blog aku pnye suke hati lh kan nak taip ape , HAHA ^-^ . dulu aku nieyh jahat lh jugak dekat sch lame . tapi aku tk ade lh jahat sampai nk bunuh orng ,dulu mase sch lame banyak lh jugak aku buat perangai suke bergadoh then melawan ckp cikgu . normal lh touh korang pun pernah gak kan ? paling aku takan lupe mase aku baling marker pen dekat cikgu sampai die ngis lh , padan gn muke die geram sangat suke cari kesalahan aku , touh mkn die , HEHE . tk terlintas pun nk baling marker pen dekat cikgu sorry ea then rindu budak 3C4 yg masuk air bnyk jugak kenangan di sana . kalau nk cerite sampai pagi besok tk abes , sampai sini dulu masa silam aku yg dapat dikongsikan :))




Suke LIKE , tak SUKA kesah pulak aku !!

No comments:

Post a Comment