Followers

Monday 16 January 2012

form 5

selamat petang :) dah lame jugak tak update blogg , sebenarnya aku malas , haha . tahun nieyh aku dah masuk form 5 lahh pulak , rase sekejup pulak masa berlalu . korang dah form berape ? dah kahwin atau pelajar lagi , hehe -,- . masuk hari pertama sch aku rase tertekan

sebab pertama ade musuh ketat aku masih ade dekat situ lagi second aku kena belajar bersungguh-sungguh sebab tahun nieyh spm . masuk hari nieyh 2 minggu lebih aku jadi senior sekolah dabb , jujur aku cakap aku tak boleh focus kalau kelas bising . budak lelaki kelas aku selalu menyanyi tak reti berhenti tak tahu ape masalah dorang .

sekarang aku dah ade ramai kawan iaitu eyka , eyna , ain , farah , syabilla , khai dan nisa . hari kami buat kerja gila sekejup , waktu rehat dah habis kami still makan lagi dekat kantin sebab nak usha 4 orang mamat hensem dekat sch touh . korang rase murid ? bukan murid tapi pekerja kantin lahh . okey dah habis , aku nak tidur nieyh baru balik sch lain kali aku cerita lagi , tata (',')

Suke LIKE , tak SUKA kesah pulak aku !!

No comments:

Post a Comment