Followers

Wednesday 21 December 2011

liyana jasmay tak jadi

assalamualaikum :) , korang mesti tertanya-2 kenape aku update status mcm touh kali nieyh ken ? hehe . semalam lepas makan dekat village view pergi lah downtown cheras ., sedap-2 shopping ternampak pulak sorang minah dgn bf die singgah tengok jam . kebetulan pulak aku dgn family ade situ ape lagi tengok atas bawah lah kan , haha . fesyen die tak tahu nak ckp lah nak tiru sape ? rase--2 nak tiru liyana jasmay kud tapi tak siap  . kalau korang lah tengok mesti tak terkate ape kan , huhu :) ramai jugak malam touh pening pale dgn mcm-2 pilihan baju , akhirnya aku dapat gak beli baju kemeja warna ungu kakak aku yg pilih kan  sbb tak tahu nak ambil warna ape . akhirnya tido pukul 1 pagi  bersama kakak tersayang :)

Suke LIKE , tak SUKA kesah pulak aku !!

No comments:

Post a Comment